Tilausehdot

Yleistä
Dröm Havet Oy (y-tunnus 2840536-8) pitää yllä Kuulto Shop verkkokauppaa. Tuotteet voidaan myydä ja toimittaa täysi-ikäiselle henkilölle ja Suomessa olevaan osoitteeseen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mahdolliset hinnan- ja toimituskulujen muutokset koskevat vain muutosten voimaantulon jälkeen tehtäviä tilauksia.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan sähköpostitse osoitteesta shop@kuultoshop.fi. Kuulto Shop vahvistaa tilaukset sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä Kuulto Shopin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tuotteet ja toimistuskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Saatte maksutiedot sähköpostitse.

Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä kohtuullisen ajan kuluessa tilauksen vahvistamisesta (toimitusaika normaalisti noin 3-5 arkipäivää).

Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut, mahdollista lahjapaketointia lukuun ottamatta. Lahjapaketointi on mahdollista ja palvelun voi ostaa verkkokaupasta erikseen.

Kun tilaat toimituksen Matkahuollon Lähellä-pakettina, voit noutaa pakettisi sinua lähimmästä Matkahuollosta tai Suomen Lähikauppa Oy:n Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-kaupasta. Muista merkitä tilaukseen gsm-numerosi, jotta saat ilmoituksen tekstiviestillä heti, kun paketti on noudettavissa.

Matkahuollon_logo_aineisto_verkkokauppa

Vaihto- ja palautusehdot
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä ja ehjiä tuotteita, joissa on kaikki tuotetunnukset, sekä pakkaukset paikallaan ja ehjinä. Palautusoikeus ei koske kankaita, jotka leikataan määrämittaan asiakkaan tilauksen mukaan, ja ovat näin ollen mittatilaustuotteita. Palautusoikeus ei koske myöskään alus-, uima- eikä yöasuja. Huomioitavaa on myös, että kenkiä on saatettu sovittaa liikkeessä myyjän läsnä ollessa ja näin ollen nahkapohjissa saattaa joskus näkyä jälkiä siitä (tuotteita ei ole käytetty). Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat kulut.

Kuulto Shop
Ahjonkatu 3, 32200 Loimaa

Tuotteen palautukseksi katsotaan myös se, ettei tuotetta noudeta Matkahuollon (tai Itellan) toimipisteestä 14 päivän kuluessa siitä, kun kuluttaja on saanut ilmoituksen, että tuote on noudettavissa. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voida suoraan vaihtaa toiseen tuotteeseen, vaan asiakkaan tulee tehdä uusi tilaus kyseenomaisesta tuotteesta. Kun palautus on saapunut ja hyväksytty tilauksen summa hyvitetään asiakkaan pankkitilille. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita voi vaihtaa tai palauttaa Kuulto Shopin myymälässä.