Ladataan sisältöä..

Tilaus ja Toimitusehdot

Yleistä

Dröm Havet Oy (y-tunnus 2840536-8) pitää yllä Kuulto Shop verkkokauppaa. Tuotteet voidaan myydä ja toimittaa täysi-ikäiselle henkilölle ja Suomessa olevaan osoitteeseen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mahdolliset hinnan- ja toimituskulujen muutokset koskevat vain muutosten voimaantulon jälkeen tehtäviä tilauksia.

Maksutavat

Tilaukset voi maksaa verkkopankkitunnuksilla, laskulla, osamaksulla, luottokunnan myöntämillä luottokorteilla, tai Visa Electronilla Klarna Checkout-maksupalvelun kautta. Klarna Checkout-maksupalvelun käyttäminen on turvallista ja helppoa.

Toimitus

Käsittelemme ja toimitamme verkkokauppatilaukset 2-5 arkipäivässä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme  tästä välittömästi.

Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituksen asiakas voi tilata Matkahuollon Lähellä-pakettina, jolloin voit noutaa pakettisi sinua lähimmästä, K-Marketista, R-Kioskista  tai muusta Matkahuollon pakettipisteestä tai noutaa tilauksen Loimaan myymälästämme.  Muista merkitä tilaukseen puhelinnumerosi, jotta saat ilmoituksen tekstiviestillä heti, kun paketti on noudettavissa.


Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus heti lähimpään Matkahuoltoon.. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Vaihto- ja palautusehdot
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä ja ehjiä tuotteita, joissa on kaikki tuotetunnukset, sekä pakkaukset paikallaan ja ehjinä. Palautusoikeus ei koske kankaita, jotka leikataan määrämittaan asiakkaan tilauksen mukaan, ja ovat näin ollen mittatilaustuotteita. Palautusoikeus ei koske myöskään alus-, uima- eikä yöasuja. Huomioitavaa on myös, että kenkiä on saatettu sovittaa liikkeessä myyjän läsnä ollessa ja näin ollen nahkapohjissa saattaa joskus näkyä jälkiä siitä (tuotteita ei ole käytetty). Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat kulut.

Kuulto Shop
Ahjonkatu 3, 32200 Loimaa

Tuotteen palautukseksi katsotaan myös se, ettei tuotetta noudeta Matkahuollon (tai Itellan) toimipisteestä 14 päivän kuluessa siitä, kun kuluttaja on saanut ilmoituksen, että tuote on noudettavissa. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voida suoraan vaihtaa toiseen tuotteeseen, vaan asiakkaan tulee tehdä uusi tilaus kyseenomaisesta tuotteesta. Kun palautus on saapunut ja hyväksytty tilauksen summa hyvitetään asiakkaan pankkitilille. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita voi vaihtaa tai palauttaa Kuulto Shopin myymälässä.

Muut ehdot:

Dröm Havet OY ei ole vastuussa jos toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy, tietoliikenneverkkojen toimimattomuudesta, tieverkkojen toimimattomuudesta, luonnon ilmiöistä, työnseisauksista / lakoista, poliittisista, tai muista syistä.

 Dröm Havet OY pidättää oikeuden kaupan perumiseen, mikäli tilauksessa on tapahtunut merkittävä virhe, kuten merkittävä poikkeama tuotteen myyntihinnassa.